Nowe buty – AND1 Reign

IMG_6701

AND1 Reign – Pierwsze wrażenie

Nothing special. Po prostu buty jakich oczekiwałem w tej cenie. Jakaś amortyzacja jest. W miarę lekkie, choć jak na mój gust odrobinę zbyt ciężkie. Jednak patrząc na nie ma się wrażenie, że tych wszystkich materiałów jest o wiele za dużo, więc i tak byłem zaskoczony pozytywnie. Sądziłem, że będą za małe, ale szybciutko dopasowały się do stopy. Wiem, że to nie Hyper super fuckin dunk 2150, ale ja jestem zadowolony. A jak się sprawują w grze? Chrzest bojowy dopiero za kilka dni.

Rozwój Toronto-Raptors

Tymczasem pracuję nad stroną Raptors. Nowy design będzie bardziej praktyczny. Projekt strony głównej już w zasadzie gotowy oprócz paru szczegółów. Jeszcze tylko wygląd artykułów, kategorii oraz czatu.

Tagi: , , ,

Dodaj komentarz